OCCITANIE - a carcasonne en 2005 - 2005-10-30

ANEM ! PER LA LENGA OCCITANA, ÒC !
2005-10-15
J'AI FAIT SUIVRE CETTE LETTRE

Anem per la lenga occitana lo 22 d'octobre a Carcassona !
samedi 22 octobre : Carcassone

ANEM ! PER LA LENGA OCCITANA, ÒC !
La diversitat de lengas e culturas es fondamentala per la nòstra planeta. En França, las lengas parladas pels ciutadans son pas reconescudas per l'Estat. L'occitan per exemple, es amenaçat de desaparéisser per manca de politica publica de valorizacion e per totas las entrepachas a son usatge normal. Diversas associacions culturalas occitanas organizan una granda manifestacion a Carcassona lo dissabte 22 d'octobre 2005 per reclamar una politica publica positiva en favor de l'occitan en França.
DEMANDAM LO SOSTEN DE TOTES!
Mercés per la vòstra ajuda.
Collectiu « Manifestar per l'occitan » www.manifestarperloccitan.com <http://www.manifestarperloccitan.com>
Comitat de sosten : anem.sostenguem@free.fr

La diversité des langues et cultures est fondamentale pour notre planète. En France, les langues parlées par les citoyens ne sont pas reconnues par l'Etat. L'occitan, par exemple, est gravement menacé par manque de politique publique de valorisation et par de nombreux obstacles à son usage normal. Plusieurs associations culturelles occitanes organisent une grande manifestation à Carcassonne le samedi 22 octobre 2005 pour exiger une politique publique positive en direction de l'occitan en France.
NOUS DEMANDONS LE SOUTIEN DE TOUS!
Merci de votre aide.

-------------------------------
ANARAM AU PATAC, organizacion politica revolucionària de l'esquèrra occitana, que denoncia la politica de discriminacion e de netejatge lingüistic e culturau contra l'occitan e contra los occitans miada per l'imperialisme francés e lo son governament.
La nosta lenga qu'ei drin a drin hicada en dehòra de tot ensenhament, public com privat, de la mairau a l'universitat, com per la societat sancèra. La soa mort qu'ei programada per ua politica qui suprimeish las quauquas brigalhas darrigadas per las annadas passadas.
L'imperialisme francés que mia ua politica reaccionària, nacionalista e autòcentrada dab la complicitat de tota l'esquèrra francesa qui demora muda e qui desconeish completament la question politica pausada per l'occitan.
Tà acarà's, ANARAM AU PATAC que sostien la manifestacion tà la nosta lenga occitana qui's debanarà a Carcassona lo 22 d'octobre. ANARAM AU PATAC qu'i serà present e qu'envita obrèrs, paisans, intellectuaus, joentut, progressistas e democratas a juntar aquera manifestacion.

ANARAM AU PATAC organisation révolutionnaire de la gauche occitane, dénonce la politique de discrimination et de nettoyage linguistique et culturel contre l'occitan et contre les occitans menée par l'impérialisme français et son gouvernement.
Notre langue est peu à peu expulsée de tout enseignement, public comme privé, de la maternelle à l'université, comme à travers la société entière. Sa mort est programmée par une politique qui supprime les quelques miettes arrachées lors des années passées.
L'impérialisme français mène une politique réactionnaire, nationaliste et chauvine avec la complicité de toute la gauche française qui demeure muette et ignore complètement la question politique posée par l'occitan.
Pour faire face et s'opposer, ANARAM AU PATAC soutient la manifestation en faveur de notre langue occitane qui se déroulera à Carcassonne le 22 octobre. ANARAM AU PATAC y sera présent et invite ouvriers, paysans, intellectuels, la jeunesse, progressistes et démocrates à rejoindre cette manifestation.


Nouvelle Recherche :


-> Retour au sommaire